הלבשת אמבטיה – אפשרות שכדאי להכיר

חידוש האמבטיה באמצעות הלבשה

גם האמבטיה האיכותית והיוקרתית ביותר, תזדקק בסופו של דבר להחלפה או לחידוש לאחר מספר שנים.

הצבע שלה יתחיל להיות דהוי ולהתקלף, עם סימני מכות ושריטות ולעיתים אף שברים פה ושם.

אם עד לפני שנים אחדות האפשרות היחידה הייתה להחליף את האמבטיה כולה בתהליך יקר ומורכב, הרי שבימינו קיימת אפשרות נוספת – הלבשת אמבטיה.

במה בדיוק מדובר ומהם היתרונות של העניין? מייד תבינו.

הלבשת אמבטיה
הלבשת אמבטיה

להלביש את האמבטיה מחדש – למה הכוונה?

בדיוק כפי שניתן כיום להדביק אריחי גרניט פורצלן חדשים על גבי ריצוף קיים, כך קיימת בימינו גם האפשרות להתקין אמבטיה חדשה לחלוטין על גבי זו שהתיישנה.

אם בעולם הריצוף מכנים את הפעולה הזו "חיפוי", הרי שבכל מה שקשור לאמבטיות הדבר קרוי "הלבשה", בהתכוון לכך שאין צורך לעקור את האמבטיה הישנה ממקומה, שכן עליה מולבשת אחת חדשה לגמרי.

שיטה זו למעשה משתמשת במבנה האמבטיה הישן על מנת להוות בסיס להתקנה של האמבטיה החדשה, כך שאם אינכם מעוניינים לבצע שינויים מבניים בחדר הרחצה ורק להחליף את האמבטיה – הלבשה היא בדיוק מה שאתם זקוקים לו.

הלבשת אמבטיה

האם תהליך ההלבשה מתאים לכל אמבטיה?

בישראל ניתן למצוא שני סוגים עיקריים של אמבטיות – אמבטיות אקריליות ואמבטיות פלדה מצופות אמייל.

תהליך ההלבשה מבוצע על פי רוב על גבי אמבטיות הפלדה שמצופות באמייל.

ציפוי זה אינו עבה כפי שמקובל לחשוב ולכן גם שריטות קטנות עשויות לחשוף את המתכת שמתחתיו ולהתחיל תהליך של התפתחות חלודה הרסנית.

תיקון הציפוי על ידי חידוש האמייל במקרה זה אינו יעיל ועל מנת להימנע משיפוץ מסיבי יותר, הלבשה היא הפעולה המתבקשת.

במידה ויש לכם כבר אמבטיה אקרילית שניזוקה (שברים, סדקים), ניתן להלביש גם מעליה אמבטיה חדשה אם תרצו בכך, אך חשוב לדעת כי ברוב המקרים תוכלו לחסוך בעלויות ולבצע תיקונים נקודתיים באמצעות חומרים אקריליים למיניהם.

השאירו פרטים ליצירת קשר ונחזור אליכם עוד היום!

אז מה זה הלבשת אמבטיות?

הלבשת אמבטיה היא עבודה שנעשית על ידי מומחים בתחום ציפוי והלבשת אמבטיות והיא נועדה כדי להלביש על גבי האמבטיה הישנה והסדוקה אמבטיה חדשה לגמרי.

האמבטיה המולבשת על גבי האמבטיה הישנה הינה עשויה מחומרים איכותיים ועמידים כדוגמת חומר אקריל באיכות גבוהה המבטיח עמידות לחומרי ניקוי, אבנית, חלודה ועוד מזיקים שונים שיכולים במשך השנים לגרום לאמבטיה לבלאי טבעי.

כמו כן, האמבטיה החדשה המולבשת על גבי הישנה מאפשרת אטימות מלאה מפני חדירת מים ולחות פנימה, כיוון שהיא בעלת אטימות ובידוד בין הצנרת הקיימת, כך שהיא תמנע סיבוכים באינסטלציה ותשמור על טמפרטורת המים.

הלבשת האמבטיה

כיצד מתבצע תהליך של הלבשת אמבטיה על אמבטיה?

תהליך של הלבשת אמבטיה אקרילית על אמבטיה קיימת מתבצע על ידי הכנסה של אמבטיה חדשה העשויה מחומר אקרילי לתוך האמבטיה הקיימת הישנה, ובכך כל הליקויים שהיו באמבטיה הישנה מטופלים לחלוטין באופן מיידי ומושלם, ללא לכלוך או השקעה מרובה, כאשר האמבטיה הקודמת משמשת אך ורק כתמיכה עבור האמבטיה החדשה.

בעת הלבשה של אמבטיה אקרילית חדשה על אמבטיה קיימת, אין צורך בפירוק של האמבטיה הישנה ואף לא בשבירה של אריחים מסביב.

היא אורכת בממוצע ארבע שעות, תהליך קצר ומהיר לכל הדעות.

אמבטיה אקרילית חדשה עשויה מחומר אקרילי אשר מחוזק בסיבי זכוכית.

יתרונותיה של אמבטיה אקרילית טמונים בעובדה שהיא לא מחלידה, לא נשברת ואף לא מתקלפת.

בנוסף, אמבטיה אקרילית שומרת טוב יותר על טמפרטורת המים והיא ניתנת לניקוי בעזרת חומרי ניקיון סטנדרטיים כך שאין צורך לרכוש חומרים יקרים ומיוחדים על מנת לתחזק אותה.

כמו כן, ואולי אף היתרון החשוב ביותר – רצפת אמבטיה אקרילית היא בטיחותית יותר כיוון שמונעת החלקה.

לאחר תהליך ההלבשת אמבטיה, אפשר להתחיל להשתמש באמבטיה החדשה באופן מידי.

בנוסף, לאחר ההלבשה תוכלו ליהנות מחומר שאינו מרעיש בעת השימוש ונעים למגע.

כמו כן תהיה התאמה מוחלטת בין גודל האמבטיה הישנה לחדשה.

הלבשת אמבטיה על אמבטיה חלודה
האם לבחור בציפוי או הלבשת אמבטיה?

הכדאיות בהלבשת אמבטיה

אתם אוהבים את הדירה בה אתם גרים. עם זאת, מדובר בדירה ישנה למדי, והחדרים בה זקוקים לשיפוץ.

מה עושים אם אין לכם את התקציב הנדרש לעבודת שיפוץ נרחב שיעלה לכם הרבה מאוד כסף?

במידה וחדר האמבטיה שלכם זקוק לשדרוג קל, נמליץ על הלבשת אמבטיה: תהליך עבודה זריז ולא יקר שיעניק לחדר האמבטיה שלכם מראה חדש ורענן!

אז למה אתם מחכים?

עבודת ההלבשה של האמבטיה מורכבת ממספר ממרכיבים שישכנעו אתכם במהרה להתחיל ולחפש אחר חברת שיפוץ שתסייע לכם.

  • חסכון בכסף – משום שאין ברצונכם להרוס לחלוטין את החרסינה של האמבט ולפרק אותה לחלוטין, אלא להלביש עליה את הכיסוי הנאה, התשלום עבור העבודה יהיה בהתאם. כלומר – חסכון משמעותי בעבודת השיפוץ באחד החדרים הכי משמעותיים בדירה שלכם.
  • עמידות אמבטיה מולבשת – אמבטיה העוברת הלבשה היא אמבטיה עמידה ואינה מחלידה משום שהיא עשויה חומר אקרילי. בנוסף, אמבטיה זו היא בעלת בידוד ואף שומרת על חום המים.
  • רעש בזמן העבודה – בניגוד לעבודות שיפוץ אינטנסיביות, בעת העבודה על הלבשת האמבטיה אתם והשכנים שלכם לא תסבלו מרעש שיקדח לכם בראש. מדוע? פשוט מאוד, בשונה מעבודות שיפוץ, הלבשת אמבטיה איננה כוללת הרס החרסינה או הוצאת האמבטיה. לכן, נחסך מכם אחד מהחסרונות הגדולים בזמן עבודות השיפוץ: האבק, הרעש והעצבים.
  • סוגי הלבשת אמבטיה – בין אם ליטוש אמבטיה אקרילית, חידוש אמבטיה יציקה, או חידוש הקרמיקה, ישנן דרכים שונות ומגוונות להלביש על האמבט שלכם את החידוש שיסגנן לכן את חיי היומיום. בהתאם לשינויים הקלים יחסית האלו, התשלום יהיה זול בהתאם.

גלריית תמונות

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 95 ביקורות
×
js_loader