שיפוץ אמבטיה

כולנו מכירים את התמונות של לפני ואחרי – לפני הדיאטה ואחריה, לפני ניקוי השיש ואחריו וכדומה. שיפוץ אמבטיה לפני ואחרי אינו שונה מהתמונות האלה.

בהתחלה מראים אמבטיה מלוכלכת ומוזנחת ואחרי שיפוץ חדר אמבטיה – חדר רחצה נוצץ ויפהפה.

ואכן, חברת תותי אמבטיות מספקת שיפוץ חדר אמבטיה קומפלט ועושה כל שביכולתה על מנת להפוך את תמונת ה"אחרי" למציאות, תוך שהצוות שלה משתמש בחומרים איכותיים המונעים החלקה בחדר האמבטיה ומסייעים לשמור עליה לאורך שנים.

שיפוץ אמבטיה – כל מה שצריך לדעת

מחיר שיפוץ משתנה ומתחלק לנושאים שונים. לעתים מדובר בציפוי אמבטיה בלבד ולפעמים יש צורך לבצע שיפוץ קומפלט.

על כל פנים, בעת שיפוץ האמבטיה, חשוב להכיר את נקודות הבאות:

  • פתרונות איטום – חדר אמבטיה מלא ברטיבות. מים ואדים נוכחים בו דרך קבע, ולכן חשוב להקפיד על שימוש בחומרי איטום. והכוונה היא בחומרי איטום שבין שכבות הציפוי של חדר האמבטיה, וכן לחומרי איטום בין הקירות.
  • רוכשים אביזרים לאמבטיה – שיפוץ הוא הזדמנות טובה לחדש את הכלים הסניטריים: כיור, אסלה, ברזים ועוד.
  • תיקון חלודה – אמבטיה שאינה עשויה מחומרים איכותיים נוטה לסבול מחלודה לאורך השנים. לא זו בלבד שהחלודה פוגעת במראה האסטטי, היא גם מזיקה לבריאות. על כן, חשוב לטפל בחלודה במהירות ולקרוא למקצוענים שיבצעו תיקון.
  • כשהאמבטיה לובשת צורה חדשה – לא מוכרחים לפרק את האמבטיה כדי לזכות באמבטיה חדשה. לעתים ניתן לבצע הלבשת אמבטיה. במקרה זה מניחים חיפוי חדש על אמבטיה ישנה, וכך מקבלים אמבטיה זוהרת ונוצצת במחיר משתלם. כמו כן, הלבשת אמבטיה מגנה על המשתמשים בחדר אמבטיה מפני עובש וחיידקים, שכן הציפוי החדש מונע את היווצרותם של הסדקים.
  • שיפוץ מורכב – כאשר מבצעים שיפוץ מלא לחדר האמבטיה, הוא כולל מגוון רחב של פעולות כמו החלפת צנרת, הוצאת החול הישן והחלפתו בחדש, התקנת כיור ואמבט, ציפוי אמבטיה ועוד.

 

שיפוץ לאמבטיה
שיפוץ לאמבטיה

כמה עולה שיפוץ לאמבטיה ושירותים ומה כלול במחיר?

כל אחד אוהב לרחוץ באמבטיה במים חמים בימים הקרים של החוף, או במים קרירים בימי הקיץ. עם זאת, לאמבטיה ישנה כוח סיבולת וקיבולת מוגבל, ועם השנים היא נוטה להיסדק ולהישחק. אז כמה עולה שיפוץ חדר אמבטיה קטן או גדול?

חברת תותי אמבטיות מעניקה עבורכם עבודת שיפוץ ,תיקון וצביעת אמבטיה ושירותים המתבצעים בתורה האיכותית ביותר הודות לחומרים המעולים בהם החברה עושה שימוש.

בנוסף, אתם לא חייבים לשפץ חדר אמבטיה בשלמותו – תוכלו להתרשם משירותים נוספים אשר הם מספקים, כגון, צביעה לאמבטיה, תיקון חלודה ועוד.

על מנת לענות על שאלה זו, חשוב להבין מה כולל המחיר של שיפוץ חדר רחצה סטנדרטי של אמבטיה ושירותים. השיפוץ לרוב כולל מספר שלבים, להלן הם:

  • השלב הראשון כולל פירוק הריצוף הישן, ופינוי של חלק זה. שלב זה מאפשר להכין את שטח האמבטיה והשירותים על מנת להתקין את החלקים החדשים.
  • לאחר מכן, יש צורך להוציא את החול אשר מכסה הצנרת המחוברת לאמבטיה.
  • בשלב זה, איש מקצוע מחליף את הצנרת של חדר האמבטיה. כך, שיפוץ של אמבטיה אינו כולל רק את האמבט והשירותים עצמם אלא גם החלפת הצנרת והוספה של נקודות חשמל במידה הצורך.
  • כאשר החלל מוכן, ניתן להתקין את האמבטיה והשירותים החדשים. יש למלא חול חדש במקום החול הישן אשר האיש מקצוע הוציא מחדר האמבטיה. ולאחר מכן לחפות את האמבטיה באמצעות ריצוף חדש.
  • ניתן להתקין את כל שאר החלקים האחרים בחדר האמבטיה, לדוגמא, כיורים, ברזים ועוד.
  • לסיום, יש לצבוע את הקירות של חדר האמבטיה, לחכות עד ייבוש הצבע וליהנות מחדר אמבטיה משופץ, נקי וחדש.

שיפוץ חדר אמבטיה – חשוב לדעת מחיר שיפוץ חדר האמבטיה

חשוב לדעת שמחיר שיפוץ אמבטיות ושירותים תלוי במספר גורמים, לדוגמא, גודל ומצב האמבטיה, והיקף העבודה שניתן לבצע.

אז, הנכם שואלים שוב, כמה עולה שיפוץ לאמבטיה ושירותים? מחיר של ביצוע זה יכול לעלות בין 9,000 ל-15,000 שקלים.

רק לאחר שאיש מקצוע בחן את היקף וכמות העבודה הנדרשת, הוא יוכל לקבוע את המחיר הסופי.

זמן הרחצה באמבטיה הוא הזדמנות מצוינת למנוחה, מרגוע ולשלווה.

rק אתם בתוך אמבטיית הקצף והבועות, הרחק מכל טרדות היום שלא מוזמנות להיכנס לחדר, בליווי ספל יין משובח, ספר אהוב ופסקול מועדף.

לצערנו, גם האמבטיה שלנו חשופה למפגעים, סדקים ושברים.

מחיר השיפוץ משתנה בהתאם למצבה של האמבטיה ולתהליך השיפוץ הנבחר.

  • ציפוי אמבטיה – במקרה שבו האמבטיה שלכם התיישנה וצבעה דהה או במקרה שבו היא נמצאת במצב תקין יחסית וסובלת בעיקר משפשופים שטחיים, ניתן לצפות אותה בשכבת ציפוי מחודשת שתסייע לה להאריך בשנים.

    מחיר הציפוי נע בין 700-1,000 ₪. מדובר בתהליך מהיר שיחדש את האמבטיה בציפוי עמיד.

    כמובן שהמחיר משתנה בהתאם לגוון הרצוי ולאופי העבודה – אם יידרשו תיקוני סדקים או שברים, המחיר יעלה בהתאם. על ציפוי האמבטיה נהוג לתת אחריות למשך שנה.

  • החלפת אמבטיה – במקרה כזה, בדרך כלל אין מנוס מהחלפת האמבטיה משום שהיא נמצאת במצב חמור – סדקים ושברים רבים שהובילו להתפתחויות חלודה ועובש.

    במקרה שכזה, יהיה צורך בשיפוץ נרחב – פירוק האמבטיה הקיימת תוך שבירת אריחי האמבטיה הקיימת ופינויים, חיפוי הקירות, התקנת תעלת ניקוז חדשה, צביעת חדר הרחצה, סגירת אריחי הרצפה, התקנת ריצוף חדש ועוד.

    המחירים הסטנדרטיים מטפסים לעשרות אלפי שקלים.

 

 

כמה זמן לוקח לשפץ אמבטיה?

שיפוץ אמבטיה סטנדרטי עשוי לארוך בין 3 ל-8 ימי עבודה, בהנחה שהצוות אינו נתקל בבעיות ו"הפתעות" בשטח.

אך גם אם זה המצב, צוות מקצועי יודע למצוא פתרון לכל בעיה ולעדכן את הלקוח.

אז אם החלטתם לבצע שיפוץ באמבטיה, יש להביא בחשבון את העניין שהשיפוץ עשוי לקחת כמה ימים ולהיערך בהתאם.

שיפוץ אמבטיות יכול להיות יקר אבל אפשר גם אחרת

אז כמה עולה לשפץ אמבטיה? שיפוץ בסיסי של האמבטיה יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים, שכן עלות החלפה של אמבטיה מסתכמת בכמה אלפי שקלים לדגמים הבסיסיים ועולה לעשרות אלפי שקלים לדגמים יוקרתיים ומאובזרים.

לכן, החלטנו להקל עליכם משמעותית ולהנגיש לכם את נושא שיפוץ האמבטיה מזווית ראיה שונה במקצת.

שיפוץ יכול להסתכם בחידוש אמבטיה ובכך להקל עליכם בעלות החלפת אמבטיה, ועדיין ולהניב תוצאות דומות ומרשימות.

כאשר הבסיס נכון וחדר האמבטיה מעוצב לנוחיותכם, אין כל צורך לבצע שיפוץ מקיף על מנת שתרגישו שינוי.

שיפוץ אמבטיה בזול זו לא אמירה חסרת ביסוס, להיפך! במציאות של היום, ישנן דרכים המאפשרות לנו להוזיל את עלות שיפוץ חדר אמבטיה בצורה משמעותית.

שיפוץ חדר אמבטיה קומפלט מבלי לקחת הלוואה – כמה עולה לשפץ?

לעיתים, אנחנו עומדים בפני החלטה חשובה בנוגע לניהול הבית והתקציב שלנו, שצריכה לעמוד בכמה סטנדרטים, מה שמקשה על קבלה ההחלטה הנכונה לנו ביותר עקב כל השיקולים ההכרחיים שמסביב.

כשמדובר בשיפוץ חדרי הבית, ושיפוץ חדרי אמבטיה קומפלט הכולל החלפת צנרת מים ביתית, אנחנו מבינים כי ההוצאה הכספית עלולה להיות גבוהה ולכן עדיף שנבצע את העבודה בחוכמה.

לשם כך מומלץ לפני הכל להתייעץ עם בעל המקצוע המתאים ביותר לצרכים שלנו.

איש המקצוע המתאים שנבחר צריך להשתמש בכלים המקצועיים ששברשותו ולדעת לזהות את הטיפול הראוי ביותר ובכך גם לחסוך ללקוח עלויות יקרות מדי וגבוהות- מה שמשפיע משמעותית על התקציב של הלקוח. בדיוק במקרים כאלו מתמחים בחברת Tooti אמבטיות.

לאחר שמצאנו את איש המקצוע המתאים לנו לצורך שיפוץ של כל האמבטיה קומפלט, נבין יחד איתו מהם השיקולים העומדים בפנינו בשיפוץ, על מה לא נוכל לוותר בשום אופן ונשים בסולם סדר העדיפויות גבוה, ועל מה נצטרך להתפשר, בין אם לוותר לחלוטין לבין אם להשתמש בחומרי גלם קצת זולים יותר, תוך התחשבות בצורך האמיתי שלנו מאותם החומרים.

שיפוץ אמבטיה
שיפוץ אמבטיה

סדר עדיפויות לפני הכל

במקרים בהם אנחנו עומדים בפני חבילת שיפוץ אמבטיה ומתייעצים בנוגע לכדאיות שבהחלפת צנרת מים ביתית בשלמותה, אין באמת צורך לבצע מהלכים מורכבים כמו ציפוי לאמבטיה או הלבשת אמבטיה חדשה, לדוגמא כאשר לעיתים דרוש רק תיקון אמבטיה נקודת וקטנטן עקב בלאי, התיישנות והיווצרות חלודה.

כאשר יש מקרים כמו אלו, שבאמבטיה נוצר סדק, פיצוץ או חור, תותי אמבטיות מצאו את הפתרון היעיל ביותר לכך ומבצעים תיקון אמבטיה בעזרת חומרי גלם זולים יותר כמו אקריל, כאשר היא שבורה או מצריכה תיקון נקודתי, שהרי התיקון ושיפוץ אמבטיה קומפלט אינו מצריך באמת ציפוי או הלבשת אמבטיה מחדש.

כשמבצעים תיקון אמבטיה שהוא יותר נקודתי ולפי הצורך, יותר קל לעשות את התיקון וכתוצאה מכך הלקוח לא מרגיש כלל היכן היה קודם הסדק או החלודה, ובכך גם העלויות לא יהיו גבוהות מדי עקב שימוש נכון ושקול בחומרים המתאימים לצורך.

תיקון של אמבטיה אקרילית הינו נפוץ מאוד כאשר עם הזמן קורה פיצוץ באמבטיה- מה שמוביל לריקבון.

הסדק הקטן עם הזמן גדל ובעצם ״אוכל״ את האמבטיה.

בתותי אמבטיות עושים שימוש בחומרים מיוחדים של אנטי סליפ על מנת למלא את הסדק הקטן ולתקן את הנזק שנוצר באמבטיה.

ייעול וניצול תשתית המים בבית

אם כבר מדובר על שיפוץ אמבטיה כולל, מדובר גם על החלפת צנרת מים ביתית, אז למה לא לנצלה כראוי תוך כדי השיפוץ?

אם יש ברשותם שטח מספק כמו חצר, תוכלו להשקיע תוך כד שיפוץ האמבטיה קומפלט, גם בבריכה להנאתכם.

ישנם סוגים שונים של בריכות שחייה ביתיות וכמובן אנשי מקצוע המתמחים בנושא לבחירתכם.

איש המקצוע המתמחה בנושא יוכל להסביר לכם בבהירות את סוגי הבריכות ומהי ההשקעה שעליכם לשקול, כאשר העלויות אינן כאלו גבוהות ברגע שמנצלים נכונה את תשתית המים בבית.

חלק מהבריכות הינן מובנות ועליהן להיות מתוכנות יחד עם תוכניות הבנייה של הבית, ועל כן הזמן המתאים ביותר לעשות זאת הוא כאשר אתם משפצים שיפוץ אמבטיה קומפלט ומתעסקים בתשתיות המים.

פיניש עיצובי

לאחר שכל הבלאי תוקן וחדר האמבטיה כעת עומד במצב מחודש, נותר ללקוח להתמקד בפינישים העיצוביים, מה שמחזיר אותנו לנושא של סדר העדיפויות.

כאשר איש המקצוע השתמש בחומרים הרלוונטיים עבור חידוש האמבטיה קומפלט וכעת הכל כחדש, בטח שהלקוח ירצה לעשות שינוי קל ולעיתים קצת מושקע יותר בניראות של חלל האמבטיה, שהרי אם עבר כבר שיפוץ, אז למה לא להתחדש עד הסוף.

לצורך זה ישנן חנויות וספקים רבים אשר מספקים איבזור מלא לאמבטיה מחומרי גלם פשוטים ביותר, ואותם ניתן למצוא בחנויות רבות, סופרים גדולים, חנויות סטוק וברחבי האינטרנט.

בחנויות כאלו תוכלו להלביש על חדר האמבטיה ריהוט קליל וחדש, קישוטים שונים וכל התחפצו בו.

בעזרת הטאץ׳ העיצובי הנכון תוכלו לעצב לעצמכם חדר אמבטיה מרהיב, רענן וכיפי ובכלום כסף, מה שיצדיק את עצם ההתנהלות הכלכלית וחוסר הצורך בלקיחת הלוואות גדולות והוצאות יקרות מנשוא.

כמה עולה שיפוץ חדר אמבטיה

שיפוץ לאמבטיה קטנה

שיפוץ לאמבטיה קטנה אמנם עשוי להישמע מאיים, אך זה אינו חייב להיות תהליך מורכב, קשה ובעיקר – מכביד לכיס.

כיום, ישנם פתרונות רבים וידידותיים בשוק שיחזירו את האמבטיה שלכם למעמדה הראוי.

חברת תותי אמבטיות מתמחה בתחום שיפוץ ותיקון אמבטיות ותשמח לרתום את מומחיותה עבורכם כדי שתשובו ליהנות מזמן הרחצה "הקדוש" והטהור באמבטיה.

איך לעבור שיפוץ לאמבטיה קטנה ולהישאר בחיים?

בקלות. כלומר, רק אם אתם בוחרים בחברה מקצועית, אמינה ומהימנה שתבצע שיפוץ לאמבטיה קטנה באופן יסודי ומוקפד.

ישנם מספר דרכים לשפץ אמבטיה:

  • מצפים את האמבטיה – אם התמזל מזלכם, והאמבטיה שלכם עדיין ברת-הצלה ונמצאת במצב תקין יחסית, תוכלו לחדשה בתהליך ציפוי. תהליך הציפוי מומלץ לביצוע בעיקרים במקרים שבהם נוצרו שריטות בודדות (ללא חלודה) או הצבע דהה.

    ראשית, אם האמבטיה כבר עברה תהליך ציפוי או צביעה בעבר, יש להסיר את השכבה וללטשה עד שתגיעו לשכבת האמייל הבסיסית, אותה יש להחליק, ללטש ולהסיר ממנה את השומנים. ולבסוף, תצופה האמבטיה בשכבת ציפוי חדשה וחזקה.

  • מסירים את החלודה – אם מדובר בחלודה נקודתית, ולא בחלודה שהתפשטה אל כל רחבי האמבטיה, ניתן לבצע הסרה נקודתית. בדרך כלל, החלודה מתפתחת לאחר שבר בשכבת האמייל שמותיר את דופן האמבטיה בלתי מוגנת מפני חדירת מים.

    הסרת חלודה נקודתית תיעשה בתהליך שבו יבוצע חיתוך באזור הנגוע בחלודה, תלוטש השכבה שניזוקה ותצופה בחומר דוחה חלודה או יורכב קנט חדש.

מתי מומלץ לשפץ אמבטיה קטנה?

ניתן לשפץ את האמבטיה בכל עונות השנה, אך אנשים רבים יעדיפו לעשות זאת בתקופת הקיץ או כאשר אינם נמצאים בבית.

על מנת לקבל את שירות של החברה הטובה ביותר, מומלץ להזמין מראש את שירות זה מחברת תותי אמבטיות.

שיפוץ אמבטיה
שיפוץ אמבטיה

כמה עולה לשפץ חדר אמבטיה במבצע?

בואו נודה בזה – רובנו רודפי מבצעים סדרתיים מהסיבה הפשוטה – אנחנו לא מעוניינים לצאת פראיירים ולשלם יותר עבור מה שניתן למצוא במחיר נמוך יותר.

לכן, אם אתם מעוניינים לרכוש שיפוץ אמבטיה במבצע משתלם לכיס, כל שעליכם לעשות הוא לפנות לחברת תותי אמבטיות, עשירת הניסיון והמומחיות, בכדי לקבל הצעת מחיר משתלמת. פראיירים לא בבית ספרנו!

 

השמעת המאמר לכבדי ראייה

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 95 ביקורות
×
js_loader